گروه شیطون بلاها؟؟؟

قالب وبلاگ


گروه شیطون بلاها؟؟؟
آخرين مطالب

خاطرات چوب های خیسی هستند که با آتش زندگی نه می سوزند و نه خاکستر می شوند !
 

تو و بهار برایم دو فصل مشترکید
، ز ره رسیدنتان رفتن زمستان است .
 

ترکم مکن ای عشق
، من بی همزبانم / تنها تویی ای نازنین آرام جانم / اینجا کسی در سینه اش رویا ندارد / دل را سپردن تا ابد معنا ندارد .
 

دیگر نمیدانم که را باید صدا زد
/ این قلب را تا کی به طوفان بلا زد / من باغبان فصلهای انتظارم / تو خوب میدانی من اینجا بی قرارم .
 

دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست
/ گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست / من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل / تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست .
 

تمام خنده هایم را نذر کرده ام تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا
، عطر دستهایت ، دلتنگی ام را به باد می سپارد .
 

در این زندان تنهایی
، به هر سو هرکجا هستم / از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم .
 

کاش فاصله ها اجازه می دادند وقتی قلبها به یاد هم می تپند
، در کنار هم باشند .
 

دوست مزرعه ی سرسبزی است که با امید و عشق در آن بذر می افشانی و با سپاس آن را درو میکنی
.
 

مرنج از من
، که دل را نباشد طالقت رنجت / به دنیایی نمی بخشم صفای قلب یکرنگت .


چندیست که بیمار وفایت شده ام
/ در بستر غم چشم به راهت شده ام / این را تو بدان اگر بمیرم روزی / مسئول تویی که من فدایت شده ام .
 

میدونی چندتا دوستت دارم
؟ یه دونه ولی مردونه !
 

دنیا نباشد
! فقط کوچه ای باشد و باران و دوستی که زلال تر از باران است .
 

غزل غزل به یاد تو
/ قدم قدم به پای تو / ستاره های آسمون / یکی یکی فدای تو .
 

حکایت تو که دنیا را نیازرده ست
/ دلی گرفته در آیینه های افسرده ست / حکایت منه در مشت روزگار دچار / پرنده ای ست که پیش از رها شدن مرده ست .
 

هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق
/ هم دعا کن گره ی تازه نیفزاید عشق / شمع روشن شد و پروانه در آتش گل کرد / شمع حق داشت ، به پروانه نمی آید عشق .
 

به کلبه ی کوچک قلبم دعوتت می کنم تا بدانی در اجاق سرد دل چیزی جز یاد تو نمی سوزد
.
 

وقتی از دوری تو تموم میشه تحملم
/ توی دلم داد میزنم خیلی دوست دارم گلم .
 

کاش غرورم را که در پستوی سادگی ام پنهان بود می یافتی
، اما تو این سادگی را بهانه ای قرار دادی برای درهم شکستن من .
 

صدای چک چک اشکهایت را از پشت دیوار زمان می شنوم که چه معصومانه در کنج سکوت شب برای ستاره ها ساز دلتنگی می زنی
، ای شکوه بی پایان ، ای طنین دل انگیز ، من می شنوم ، به آسمان بگو که من می شکنم هرآنچه که تو را شکسته و می شنوم هرآنچه در سکوت تو نهفته !


دلم گم کرده راهش را
، و چشمانم نگاهش را / شبیه آسمانی که ، شبی گم کرده ماهش را .
 

تو طراوت بهاران
، تو سخاوت زمینی / در کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی .
 

عشق برای یک مرد فقط صفحه ای از کتابه ولی برای یک زن تموم تاریخ زندگیشه
.
 

در کوهپایه های عشق دست کسی را مگیر وقتی میدانی که در قله او را رها میکنی
.
 

بر عشق توام نه صبر پیداست نه دل
/ بی روی توام نه عقل برجاست نه دل / این غم که مراست کوه قافست نه غم / این دل که تراست سنگ خاراست نه دل .
 

در این دور و زمانه دل هر کس دل نیست
/ کاسه ی سفالی محبت ها از گل نیست / نمی دانستم جنس دل ها تمام از سنگ است / واسه قلب شیشه ای جایی در این منزل نیست .
 

به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد
/ به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز .
 

برایت آرزو می کنم آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری
.
 

با قلبی از عشق
، با خطی از حریر محبت ، بر روی برگی کهنه از یاس ، می نویسم : به یادتم با معرفت !
 

قسم به عشق و زندگی که ارزشش یه عالمه
/ قلبی که بی تو بزنه لایق آتش زدنه .


قدر چشم های تو را هیچ کس ندانست جز عاشقت
/ اما خوب میدونم که این عشق هرگز نبوده لایقت / ترسم از روزیست که می خواهی کنی ترک مرا / دست بیداد فلک موجی زند بر قایقت .

 

فکر من نباش مسافر
، به سپیده ها بیندیش / چشم فرداها براهه ، راه سختی مانده در پیش .
 

زیستن در فراغت دشوار بود اندک زمانی
/ اینک در فراغت محال است زندگانی / مهر تو همچون اکسیر جوانیست / عشق پاکت سرمایه ی جاودانیست .
 

روزگارت بر مراد
/ روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار / سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور / بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک / جسم و روحت پاک پاک .
 

خیلی وقته چشمهایم از فکر تو بارانیست
/ سال هاست دریای دلم از عشق تو طوفانیست / دیگر کاسه ی صبرم شده لبریز از درد بی تو بودن / خدایا انتظار دیدن یار چقدر طولانیست .
 

قسم به تین و عنکبوت
، به مرغ باغ ملکوت / از ته دل برات میگم ، دنیا فدای تار موت .
 

آتش زدن دل اگر عشق هست
، خاکسترای دلم رو به باد نفست بسپار .
 

دوست آن نیست که از دوست سیر شوید
/ دوست آن است که با آن پیر شوید .
 

شب ها آمدند
، روزها سپری شدند و تو همان خوب دیروزی .
 

دوریت اندوه پاییز
، سکوتت سوز زمستان ، لبخندت شکفتن بهار ، نگاهت گرمای تابستان ، جلوه گاه چهار فصلی ، خیلی عزیزی به خدا .


خورشید مردد است
، کمرنگ شده / هر چیز که دست می زنم سنگ شده / انگار که حال و روز دنیا خوش نیست / شاید که دلت برای من تنگ شده ؟
 

سبدی عشق در اندیشه ی من
/ که پر از گل بدهم هدیه به تو / غافل از آنکه تو خود ناب تری / یک جهان گل بخورد غبطه به تو .
 

با نگاهم یه نگاهی به نگاهت مینگاهم
/ که نگاه بر نگاهت زده آتش به نگاهم .
 

تو آسمون قلبم خدا خودش نوشته
/ یه لحظه با تو بودن آخر سرنوشته .
 

چترت را کنار ایستگاهی در مه فراموش کن
، خیس و خسته به خانه بیا ، نمی خواهم شاعر باشی ، باران باش ! همین برای هفت پشت روییدن گل کافیست .
 

دلبسته ی تو هستم لازم به گفتنی نیست
/ مهری که با تو بستم هرگز شکستنی نیست .
 

بعد از این بگذار قلب بی قراری بشکند
/ گل نمی روید ، چه غم گر شاخساری بشکند / کاروان غنچه های سرخ روزی می رسد / قیمت لبهای سرخت روزگاری بشکند .
 

خداوندا عزیزم را تو یاری کن
/ پناهش باش و در حقش تو کاری کن / الهی هرچه میخواهد نصیبش کن / خدا بر لبش لبخند جاری کن .
 

هیچ خاری در سایه ی گل
، احساس خاری نمی کند ، تقدیم به گل روزگار .
 

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد
/ به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد / دفتر قلب مرا واکن و نامی بنویس / سند عشق به امضا شدنش می ارزد / گرچه من تجربه ای از نرسیدن هایم / کوشش رود به دریا شدنش می ارزد .





 



[ 10 / 2برچسب:, ] [ 20:47 ] [ معین .نرگس. الینا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ فقط برای خندوندنه شماست پس بخند .نظر یادت نره
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 381
بازدید ماه : 378
بازدید کل : 415036
تعداد مطالب : 430
تعداد نظرات : 350
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

Get your own Chat Box! Go Large!

::: منبع كد آهنگ :::